.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد.
چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین در بیانیه حماس آمده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس در نهایت افتخار و مباهات و با تسلیم به قضا و قدر الهی، شهادت چهار نفر از ترکیه و لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در روز سه شنبه ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ در جریان انجام وظیفه همبستگی، کمک و حمایت از ملت فلسطین در غزه را که در معرض نسل‌کشی و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارند، به ملت مجاهد فلسطین، امت اسلامی و عربی و ملت‌های لبنان و ترکیه تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

 

حماس نام های این شهدا را «احمد عوض» و « خالد میناوی » از لبنان و « بلال اوزتورک » و « یعقوب اردال» از ترکیه اعلام کرد و افزود:‌ ما شهادت این قهرمانان که عشق و محبت خود به مسجد الاقصی، قدس و فلسطین را به نمایش گذاشته و به یاری برادران خود در نوار غزه شتافتند و با جانفشانی خود وحدت و یکدلی امت اسلامی و عربی را به تصویر کشیدند، تسلیت گفته و تاکید می‌کنیم که جنایت نازیستی دشمن صهیونیستی علیه آنان هرگز امت ما و آزادگان جهان را از ادامه حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تا بیرون راندن اشغالگران جنایتکار از سرزمین و مقدسات فلسطین و در راس آن مسجد مبارک الاقصی قبله نخست مسلمانان و معراجگاه پیامبر اکرم (ص) بازنخواهد داشت.

 

در ادامه این بیانیه آمده است که «الله اکبر»، پیروزی برای معراجگاه پیامبر (ص)، اسرا، ملت فلسطین و امت است. این راه جهاد است، یا به پیروزی و یا به شهادت ختم می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.